Karaktär med egna möbler

Många gånger vet jag precis hur jag vill inreda och har det i huvudet redan när jag sätter igång med ombyggnationen, men det kan vara svårt att finna exakt det man behöver för att skapa den rätta känslan.
Om man vet vad man vill ha, men inte finner det, så är ju faktiskt en enkel och ofta billig lösning att skapa möblerna själv.
Det är inte så svårt som man kan tro och egendesignade möbler skapar karaktär till ditt hem.

Till detta projekt gjorde jag många av möblerna själv. Här visar jag min egendesignade soffa och den fantastiskt sköna hängstolen. Färger och material med inspiration från naturen.














Kommentarer
Postat av: amanda

Supersnyggt blev det!!

2012-05-18 @ 16:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0